در مورد خرید ترانه و یا فروش ترانه باید گفت که خوانندگان و آهنگ سازان برای ساخت آهنگ های خود گاهی اوقات برای خرید ترانه یا همکاری با یک ترانه سرا اقدام می کنند. برخی از خوانندگان خودشان ترانه کارهای خود را می گویند، اما خوانندگان بسیاری نیز ترانه کارهای خود را از ترانه سرایان خریداری می نمایند.

خرید ترانه به پیشرفت و رشد خواننده یا آهنگ ساز کمک کرده و همچنین می تواند باعث قوی تر بودن آهنگ ساخته شده گردد، زیرا کارهای گروهی اگر به خوبی پیش بروند نتیجه بسیار عالی خواهند داشت. افراد برای خرید ترانه می توانند از طریق ارتباط با ترانه سرایان یا مراجعه به سایت های معتبر فروش شعر و ترانه برای خرید ترانه اقدام کنند.

سایت ترانه بازار با هدف ایجاد یک پل ارتباطی بین ترانه سرایان و خوانندگان ایجاد شده و در تلاش است تا ترانه های زیادی را از ترانه سرایان مختلف جهت خرید ارائه دهد. افراد همچنین می توانند از طریق بخش ارتباط با ما در سایت ترانه بازار فرم درخواست ترانه دلخواه را پر کرده و ترانه ای متناسب با آهنگ و ملودی خود را سفارش دهند.

پس از خرید ترانه از سایت ترانه بازار یک فرم فروش ترانه به خریدار تحویل داده شده و مجوز استفاده از شعر مربوطه کاملا به خریدار داده خواهد شد. ترانه های سایت ترانه بازار پس از خرید ترانه با ذکر نام ترانه سرا توسط خریدار قابل استفاده بوده و فروشنده تعهد می دهد که شعر فروخته شده را در اختیار هیچ شخص دیگری جهت استفاده قرار ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *